Oleme välja töötanud kliendikaardisüsteemi, kus on integreeritud broneerimissüsteem.

Nüüdsest on võimalik seda broneerimissüsteemi kasutada ka internetis. See tähendab, et internetis on andmed, mis on sisestatud kliendikaardisüsteemist ja samas on kliendikaardisüsteemis näha interneti kaudu tehtud registreerimised.

Loodud broneerimissüsteem on omamoodi kliendi portaal, kus klient saab hallata oma andmeid. See tähendab, et kliendile on loodud võimalus administraatori vahenduseta ja ajast sõltumatult jägida temaga seotud infot.
Kliendil on võimalik internetis:
Muuta oma kontaktandmeid
Registreeruda treeningutele
Vaadata ostetud kaupu (10 korra kaart, kuukaardid jne)
Arhiivist jälgida oma tehinguid ja liikumisi
Osta kaupu internetipanga vahendusel (tegemisel)

Lisaks kliendikesksetele lahendustele on firma esindajal võimalus hallata firma arve kasutajaid. Jälgida firma arve kasutamise aruannet. Samas on võimalus anda firma esindajale õigus sisestada ruumi broneeringuid otse internetist (näiteks reisibüroo reserveerib konverentsisaali).